słodycze reklamowe
Reklama

Jak zyskać pozytywny wizerunek firmy? Postaw na cukierki firmowe z nadrukiem!

Gadżety reklamowe w formie słodkości są jedną z najprostszych form promocyjnych danej marki lub firmy. Stanowią one miły gest ze strony sprzedającego oraz zachęcają smakiem, który kojarzy się pozytywnie jej niż na przykład długopis czy pendrive. Obdarowanie klienta takim miłym prezentem wywołuje dobre skojarzenia. Poznaj zalety słodyczy reklamowych i sprawdź, dlaczego cukierki z nadrukiem są doskonałym nośnikiem reklamy!

Słodycze reklamowe – w jaki sposób możesz je wykorzystać?

Nieduży koszt zakupu cukierków reklamowych ma ogromne znaczenie, zwłaszcza w niedużych firmach oraz tych, które dopiero zaczynają swoją działalność. W ten sposób niewielkim nakładem sił oraz czasu i pieniędzy można zdobyć uznanie klientów oraz utrwalić się w ich świadomości, co wpływa na lepsze zapamiętanie przedsiębiorstwa lub marki. Cukierki z nadrukiem wykorzystasz w następujący sposób:
– jako zaproszenie do ponownych odwiedzin
– podziękowanie za skorzystanie z usług dołączone do paragonu
– cukierki możesz umieścić w zamówieniu wysyłkowym dla klienta-
– zabierzesz się na targi konferencję oraz imprezy branżowe
Oprócz tego jeśli chodzi o wybór słodyczy reklamowych masz naprawdę szerokie pole do popisu. Możesz wybierać nie tylko wersje opakowania, ale również smak oraz ich ilość. Zazwyczaj jednorazowe zamówienie obejmuje od kilku do kilkudziesięciu kg cukierków firmowych.

Na co należy zwrócić szczególną uwagę?

Zamawiając cukierki reklamowe musisz zwrócić szczególną uwagę na ich termin do przydatności do spożycia. Jeżeli wybierasz się na targi lub konferencję możesz śmiało zamówić większą ilość, gdy wiesz, że klientów będzie proporcjonalnie więcej. Jeśli słodycze reklamowe mają zostać umieszczone w firmie lub w sklepie stacjonarnym lub być dołączone do wysyłek, wówczas musisz wziąć pod uwagę średnie miesięczne obroty i na tej podstawie zamówić potrzebną ilość z 10% zapasem. Tak jak było to powiedziane powyżej, gadżety reklamowe w formie słodkości są idealne dla niedużych firm, które potrzebują skutecznych nośników reklamy. Duże korporacje stawiają jednak na bardziej wyrafinowane prezenty, o większej wartości materialnej. Oprócz cukierków na sztuki pakowanych oddzielnie, możesz zdecydować się na opakowanie zbiorcze z oryginalnym, fantazyjnym pojemnikiem, gdzie na górze zostanie umieszczone logo grawerowane lub w formie cyfrowego nadruku .Możesz też wybierać spośród cukierków takich jak:
– popularne krówki
– miętówki
– cukierki pudrowe w zbiorczych opakowaniach i pakowane w pojemniki z logo

Oprócz tego spotykane są również lizaki oraz żelki a także czekolady lub pierniki. Na opakowaniu powinno być umieszczone wyraźne logo Twojej firmy oraz ewentualnie krótki, chwytliwy slogan. Nie poleca się umieszczania na opakowaniach numeru telefonu, ponieważ powierzchni reklamowej jest tutaj zbyt mało. Planując budżet koniecznie weź pod uwagę zakup słodyczy reklamowych, ponieważ będą one skutecznie budować pozytywny obraz twojej marki.